مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
۰ نفر

این روزهاخانه‌های بازی در کنار مجموعه‌های تفریحی دیگر فرصتی هستند برای تجربه انواع بازی. در این خانه‌ها که اغلب از امکانات خوبی برخوردارند، نه تنها اوقات فراغت کودکان پر می‌شود، بلکه بچه‌ها در آنها آموزش‌های مختلف می‌بینند و فرصت می‌یابند تا با محیط اطراف خود، ارتباط برقرار کنند.

خانه بازی

همشهری - سعیده مرادی: در این مجموعه‌ها انواع اسباب بازی‌های مختلف برای بازی کودکان و سرگرم شدن آن‌ها وجود دارد. این بازی‌ها دارای تنوع بسیار بالایی بوده و کودکان می‌توانند متناسب با سلیقه و البته سن خود با آن‌ها بازی کنند.

خانه بازی ملودی

خانه بازی ملودی در شرق تهران واقع شده و ویژه کودکان ۱ تا ۷ سال است. این خانه بازی با ظرفیت ۵۰ نفر تنها به بازی محدود نیست و بخش‌های آموزشی آن نیز طرفداران خاص خود را دارد.

هنر و خلاقیت

در خانه بازی ملودی بچه‌ها می‌توانند تفریحاتی مانند بازی با موتوربرقی، فوتبال دستی، ترامپولین و استخر توپ را تجربه کنند. همچنین بخشی از این مجموعه به خانه مشاغل اختصاص دارد که در آن کودک می‌تواند با مشاغلی مانند پزشکی، نجاری، آرایشگری و غیره آشنا شود. پیست رانندگی و آموزش تردد در شهر، کارگاه‌های آموزشی مختلف مانند کارگاه ریتمیک، هنر و خلاقیت، هوش و استعدادیابی و ... کلاس آموزش زبان انگلیسی و آموزش کاردستی از دیگر بخش‌های این خانه بازی است.

نشانی: خیابان مدنی، جنب متروی فدک، مجتمع پالمیرا

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: فدک

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: فدک

امکانات: سالن تولد اختصاصی و کارگاه مادر و کودک

روز و ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲

هزینه ساعتی: ۱۸۰ هزار تومان

خانه‌هایی برای بازی و تفریح

خانه بازی ایران مال

خانه بازی ایران مال با نام خانه بازی وودی کیدز هم شناخته می‌شود و در محدوده غرب تهران واقع شده است. در این خانه بازی علاوه بر بازی‌های سرگرم‌کننده، کلاس‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

نقاشی و جایزه

این خانه کودک، بازی‌های متنوعی دارد که از جمله آنها می‌توان به پلی استیشن، ایرهاکی، ترامپولین، سرسره بادی و استخر توپ و ... اشاره کرد. در اینجا کارگاه‌های مادر و کودک بسیار فعال بوده و استقبال زیادی از آن می‌شود. نمایش فیلم مخصوص کودکان در اتاق‌های مخصوص از دیگر بخش‌های این مجموعه است. کودکان در این مجموعه می‌توانند در مسابقات نقاشی شرکت کنند و جایزه ببرند. در خانه بازی ایران مال همچنین امکان نگهداری از کودکان و خردسالان به صورت ساعتی نیز وجود دارد.

نشانی: بزرگراه شهید خرازی، بازار بزرگ ایران مال

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: پایانه دریاچه چیتگر

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: ایران خودرو

امکانات: اتاق تولد، سرویس بهداشتی و پارکینگ

روز و ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۱۰ الی ۲۲

هزینه یک ساعت: ۱۲۰ هزار تومان


خانه‌هایی برای بازی و تفریح

خانه بازی روشانو

خانه بازی روشانو جزو مراکز تخصصی بازی‌های حرکتی و مهارتی شناخته می‌شود. مخاطب‌های این خانه بازی کودکان ۱ تا ۱۴ سال هستند.

متفاوت و خلاقانه

خانه بازی کودک روشانو سبک متفاوتی از شهربازی‌های سرپوشیده است که به مهارت‌های حرکتی، فیزیکی و ذهنی کودکان می‌پردازد. کودکان با انجام بازی‌های مختلف مهارت‌های اجتماعی خود را هم تقویت می‌کنند. آن‌ها با معاشرت و همبازی شدن با گروه همسالان، ارتباط‌های خوبی برقرار می‌کنند. در این مجموعه همچنین به موضوع آموزش توجه ویژه شده و کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف مانند کارگاه مادر و کودک برگزار می‌کند. در خانه بازی روشانو در کنار انواع بازی کافه کودک با منوی سرد و گرم به همراه امکان آشپزی کودک فراهم شده است.

از صخره‌های جادویی تا قهرمانی

از بازی‌های خانه بازی روشانو می‌توان به صخره‌های جادویی اشاره کرد که جزو بازی‌های هیجان‌انگیز است. کودکان از ۵ تا ۱۲ سال می‌توانند از این صخره‌ها استفاده کنند. صخره‌نوردی در این مجموعه در نهایت ایمنی انجام می‌شود و مربی‌های خانه بازی روشانا، آموزش‌های لازم را قبل از شروع صخره نوردی به کودکان ارائه می‌کنند. دهکده کنجکاو از دیگر بازی‌های جذابی است که کودکان در این مجموعه به آن علاقه دارند. در این دهکده جادویی می‌توان از سرگمی‌های موانع حرکتی، استخرهای توپ، سرسره‌های مختلف، تونل‌های پر پیچ و خم و آبشار توپ استفاده کرده و چند ساعتی را لذت برد. میدان قهرمانان یکی دیگر از بازی‌های هیجان‌انگیز در خانه بازی روشانا است که از کودک یک قهرمان می‌سازد و حس قهرمانی آن را شکوفا می‌کند. در این بازی باید از چالش‌های مختلف تعادلی، قدرتی، حرکتی و سرعتی عبور کرد و در نهایت یک رقابت آزاد با سایر کودکان داشت. بازی بیشه هم برای کودکان زیر ۵ سال طراحی شده تا بتوانند بازی‌های دست‌ورزی انجام دهند و از موانع حرکتی عبور کنند. این بازی، سرسره‌های هیجان‌انگیزی دارد و می‌توان از بازی تور و طناب هم استفاده کرد.

نشانی: خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر

روز و ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲۳

خانه‌هایی برای بازی و تفریح

کد خبر 863645
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha